Tuesday, June 14, 2011

Checklist for now:
  

Mmm...

1) Pierce my ears 是的 说了 好久 了
2) Dyed my hair brown...maybe highlight them a little too 好怕 出来的 效果 是 -ve 的 :x
3) Buy all my working needed things...of course including all my convo needed things 
[P.s 其实 还蛮害怕 没人 会来我的 convo 的... 毕竟 Aug... 工作的人在工作 上学的人在上学 ... 一直 都希望 当天 会有很多朋友 来出席的 ... 我不想失望 :(]
4) Make up stuffs???
5) Settle go korea stuffs

应该 没了吧
暂时 就这样了

我觉得 我还挺 容易 嫉妒 的...

还是很闷的... 我在这个时间写下了这些...

No comments: