Sunday, March 22, 2009

Lately...theres a loxxx of birthdaes...n parties which equals to loxxx of presents buying de outings...hahas...
Photos taken during the outing...

Photobucket
~ So cute right? Ding ding ding!!! Start the boxing match...

Photobucket
~ This boot is so pretty! Well...so sad its too small to be worn!!!

Photos taken at Zi Jian's Birthdae's BBQ party, fun party!!! Although, 我错过了 一切完美 2 's ending...........really sad....but, I must say that I had seriously enjoyed myself!!!

Photobucket
Photobucket
Photobucket



Photobucket
Jasmine's Baby...hahas...so cute...ahhh...so jealous...she got a dollhouse...which is like..so cute! Hahas...

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
~ Mommy and baby...awww...so sweet!!! 
By the way, thats Xinyi's hand...hahas..so random...



Photobucket
~ CUTE!!!



Huiqi's Story Telling Section:
Was bored...so came out with a story...divided into parts...enjoyed!!!

Title:想太多。。。 吗?


Chapter 1:  晴天,大学。 美丽的白日梦。。。吗?

 晴天,大学。做白日梦的最佳地点和时间。

 

语萱:姐妹们,我恋爱了!

美仪:又来了。。。

语萱:什么啊?!?这次可是真的,OK?我可是观察了很久。。。才确定的!

文琦:拜托!你哪一次,不会说是真的啊?

语萱:哎呀!以前的那些,是失算啦!

文琦:好吧好吧!美仪,纪录下来。现在是第几次啦?

美仪:Mmm。。。第 199 次了!

语萱:喂!哪有这么多次啊?只有在高中。。。

文琦:只有?对,只有,在 nursery 那次,你以为 我们班的 扬扬 喜欢你!

      又只有 在 K1 的 时候,你以为 郭郭 喜欢你!

      然后,只有 在 K2 时,更离谱。。。你以为 扬扬 和 郭郭 都同时喜欢上

      你!

语萱:他们。。。他们。。。明明就有为了我而打架吗!

美仪:他们是要抢你手上的 crayonok?!?

文琦:接下来 从 Pri 1 Pri 6Sec 1 Sec 4,到高中 的时候,

也都发生同样的事! A!你不会累吗?整天都在发白日梦!整天都以为有人   

喜欢你!

美仪:就是说啊!世界上,哪有那么多喜欢你的人啊?多多少少。。。也要留一点  

      给我们俩吧?

文琦:再说,现在上了大学,你就应该用心读书了啊!先放下儿女私情的事啦!

语萱:可是。。。

美仪:没有可是啦!走啦!走啦!

 

语萱’s Thoughts: 我几时没有用心读书过啊?真是的。

但是,这次我是真的打从心底地觉的 他喜欢我吗!

这次的感觉,是那么的强烈!那么的真实!

但是,也许 也有可能 是我又弄错了!

说真的,又不是第一次了!

这次真的会是第 199 次吗?

 

文琦:说真的。玩什么 *special partner game 啊?Lame 死了!

语萱:不会啊!我觉得很 cool 啊!

跟你们说啊!说不定啊!我们可以通过 这个 game,帮自己在大学里,找到  

一个 boyfriend!那我们三个啊!就可以一起出去约会啦!跟你们讲啊,  

我。。。

文琦:讲,讲,讲!不是说好了吗?要先放下儿女私情的事。。。儿女私情啊!

      还是,你要凑足你的那 200 个啊?

语萱:好了啦!好了啦!不说就是了吗。。。

 

语萱’s Thoughts:我的知觉告诉我

他 要出现了! 他会来吗?

*Special partner game: A game played in University's orientation, where everyone will be blindfolded. Then, they will randomly be paired up into one guy and girl. They can then chat with each other, without knowing each other's identity. At the end of the orientation, they will then revealed themselves to their partners! 

To Be Continued...

No comments: